Click – Net si ramai fara net!

Posted: 11 August 2011 in Uncategorized
Etichete:, ,

Romtelecom se reorganizeaza. Atat de bine incat internetul de la ei a devenit un lux. Platit de prostii cu abonament care suna zilnic la deranjamente poate, poate se va indura cineva sa trimita un angajat pentru a repara o chestiune minora de conexiune. Au rezolvat in urma cu trei saptamani aceeasi problema. Acum a reaparut. Profesionisti, nu?  Raman cu scuzele repetate la nesfarsit de robotul firmei si cu mandria ca sunt abonat Click-Net. Intr-o societate de doi bani, nu poti avea servicii de mai mult, nu-i asa?

Comentarii
  1. mihaelacartis spune:

    M-ai uns pe suflet cu comentariul asta!
    Pe mine Romtelecom m-a aburit si m-a facut sa inchei un contract cu ei pe doi ani de acum inainte, prin care imi ofera telefon, cablu TV si internet.
    Nu ma uit la televizor si nu vorbesc la telefon din „vocatie”, ci strict „operational”. Asta nu inseamna ca nu am nevoie de televizor sau telefon, ba chiar din contra. Cat priveste internetul, acolo chiar ca imi fac veacul.
    Pentru toate trei platesc lunar cam in medie 130 roni. Banii nu ar fi o problema, daca macar as beneficia de servicii impecabile.
    Sistematic, ba nu am internet, ba nu am telefon.
    Acum, de 72 de ore nu am telefon! I-am sesizat via internet si am primit un mesaj automat, foarte politicos, prin care mi se spune ca au primit sesizarea mea, la care imi vor raspunde.
    Nu mi-au raspuns absolut nimic si asa s-a intamplat de fiecare data.
    Mai mult, cand raman fara internet si dau telefon la Click-Net, salariatii Romtelecom, in loc sa-mi spuna cinstit „nu te agita, cucoana, ca e de la noi intreruperea”, fac misto de mine si ma pun sa fac o gramada de operatiuni la computerul meu, doar-doar oi fi vreo proasta care sa cred ca intreruperea se cauzeaza sistemului meu informatic.
    Halal Romtelecom!

Lasă un răspuns

