Cei de la Reinert au descoperit o noua specie: porcul cu pene!

Posted: 27 August 2011 in Uncategorized
Etichete:, , ,

Smecherii de la Reinert, aia de fac mezeluri „de calitate germana”, reusesc acest lucru doar la ei acasa. Este cazul produsului pentru copii, Martinel Mortadella. Pe fata ambalajului scrie mare si frumos: „Mortadella frageda cu carne de pasare pentru gurmanzii mici si mari. Doar ce e mai bun pentru micutul tau”.

Pe verso, mult mai mic, producatorii ne informeaza ca tocmai am mancat ” Mortadella frageda cu carne de porc si carne de curcan”. Porc – 60%, curcan – 15%. Frumos, nu?

Comentarii
  1. beatrix spune:

    LIDL, „calitate germana” la preturi smecherite romaneste…

    azi, 15.10.2011, am mers la magazinul cu numele de mai sus de pe Fizicienilor, pentru cumparaturile obisnuite;
    intrucat costul final mi s-a parut cam mare, am zis sa verific bonul; si bine am facut;
    astfel am putut descoperi ca produsul – telemea de vaca, marca „Pilos” (sic), avea pe eticheta afisat pretul de 12 lei/kg, iar la casa, dupa citirea codului de bare, pretul era de 19 lei/kg;
    ceea ce inseamna, dupa mintea mea, ca au smecherit bine etichetele si codurile de bare..
    am restituit produsul si voi suna la OPC;

    pana una-alta,

    Deutschland über alles!

  2. Yarinna spune:

    verificati legislatia!!! Daca era declarat „mortadella de curcan”, atunci produsul trebuia sa contina min. 50% carne de curcan. Prin mentiunea „cu carne de curcan” se intelege exact ceea ce trebuie, si anume ca produsul contine si curcan.
    Of, multi destepti poasteaza p-aci’…

    • beatrix spune:

      Draga Yarinna, in aceste conditii, iti doresc sa mananci, legal, cu litere mici si la pret redus, toate necurateniile de pe rafturi.
      Insa, cu lamaie, ca ajuta la greata.
      bon apetit!

      • genu spune:

        unica destepata de pe aici este contrazisa de producatorul insusi care a raspuns reclamatiei privind continutul produsului, asumandu-si vina si cerandu-si scuze. Nu ne tine de cald sau de foame, insa trebuie punctat:)

Lasă un răspuns

