Securitatea nu a murit!

Posted: 12 Ianuarie 2012 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

O demonstreaza imaginea de mai sus. In urma cu cateva zile am primit o felicitare de sarbatori din Statele Unite  semnata de prietenul meu, fostul detinut politic Viorel Chirila. Era ambalata intr-un soi de folie iar plicul era taiat in partea superioara. In folie am mai gasit un mesaj al Postei Romane potrivit caruia mi-au transmis totusi plicul, chiar daca era deschis,  si ei doar l-au protejat pentru ca asa a intrat in tara.

Altfel spus, în US MAIL – New York exista cel putin un individ ce deschide scrisorile cu destinatia Romania, in cautare de bani transmisi ilegal.  Plicul traverseaza oceanul la bordul unui avion si ajunge in Romania. Primul functionar al Postei Romane care intra in contact cu plicul meu se minuneaza de asa grozavie, isi face o cruce mare, scuipa in san si imi resigileaza felicitarea in folie de plastic. In acelasi timp, sunt anuntat ca asa a ajuns la ei. Si eu trebuie sa-i cred.

Cand am reclamat acest abuz la oficiul postal de care apartin, diriginta de Posta mi-a explicat sigura pe ea ca plicul a intrat in tara deschis.  Pot sa fac o reclamatie si sa povestesc cum s-a intamplat.  O scriu, dar arat acolo ca nu mi s-a oferit un formular special de reclamatie internationala. Intr-un final imi aduce un formular cu pricina si imi inregisdtreaza doleanta. Astept raspunsul, pe care o sa-l fac public.

De ce spun ca Securitatea nu a murit. Pentru ca institutia numita Posta Romana este in sine un haos administrativ. Cu toate acestea, responsabilii ce au cheltuit in 2010 cateva zeci de milioane de lei pe zboruri inexistente, institutia care este in pierdere de ani de zile in conditiile in care toate firmele de curierat din tara sunt pe profit are, un departament special.

”Incredibil, dar adevarat: in cadrul Companiei Nationale Posta Romana, sub acoperirea „Asigurarii continuitatii comunicatiilor postale” in caz de calamitati, functioneaza un adevarat serviciu special super-secret, condus de fosti securisti care au activat in cadrul unitatii speciale „S” a Departamentului Securitatii Statului (DSS), specializata in deschiderea, citirea si „exploatarea” continutului scrisorilor si a coletelor. Botezata Serviciul de Securitate Postala si Protectie a Informatiilor Clasificate, diviziunea din CNPR functioneaza de ani buni in Posta, insa el a intrat in legalitate abia in 2002, dupa aparitia Hotararii Guvernului 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu”. Aveti sursa aici.

Departamentul secret al Postei Romane a fost condus de cel care a instaurat democratia in Romania, un alt securist notoriu, Tudor Lica.

Fata de cele relatate, indignarea face loc silei.

Lasă un răspuns

