Traiasca Sanatatea lor!

Posted: 13 Ianuarie 2012 in Uncategorized
Etichete:, , ,

Imi convine situatia actuala in care platesc pe zece pliculete de Coldrex aproape 30 de lei, medicamentul de prisos numarul 1, din punctul meu de vedere.

Imi convine cand o cutie de aspirine ”tamponate” costa 25 de lei!

Imi convine de minune cand indes in nestire buzunarele doctorilor  pentru o operatie de duzina, in conditiile in care dorm cu adeverinta de asigurat sub perna.

Imi convine si aprob SMURD-ul care stationeaza in fiecare noapte la aceeasi adresa de pe strada mea pentru ca ”bolnavul” care suna este mahmur dupa berea consumata seara.

Imi convine cand vad o mana de „suporteri” adunati in Piata Universitatii, loc prin care, dupa amarul decembrie 1989, ar trebui sa treaca doar sfintii.

Comentarii
  1. Cantemir spune:

    Cu sau fara SMURD, cu sau fara Basescu, cu sau fara legea sanatatii retrasa, in Romania anului 2012 tot se va muri pe capete, adica 1 roman la fiecare 2 minute:
    http://camarasdelumini.wordpress.com/2012/01/12/viata-la-romani-in-2012/

Lasă un răspuns

