Din nou despre penibilul Liviu Pop

Posted: 29 Iunie 2012 in Uncategorized
Etichete:, , , , , ,

Acestui indaratnic tinerel, Victor Ponta ar trebui sa-i ridice statuie. Nu stiu cu ce l-a momit sau santajat insa „ardeleanul” Pop si-a indeplinit misiunea in cele 45 de zile de interimat. In seara nominalizarii l-am intrebat cati bani a primit pentru un proiect POSDRU in care era director. Mi-a spus ca aproximativ 2.000 de lei pe luna dar ca a donat banii. L-am mai intrebat de ce nu apare acest venit in declaratia de avere si in cea de interese. Mi-a raspuns senin ca nu stia ca este obligat sa declare aceste lucruri. I-am spus atunci ca poate fi cercetat sub acuzatia de fals in declaratii. Mi-a raspuns ca el este „ardelean” invatat sa spuna lucrurilor pe nume si mi-a marturisit ca sunt primul cu care vorbeste despre asta.

Cu un dezgust profund pentru varsta sa am scris toate acestea. Au citit cei de la ANI care i-au si facut dosar de verificare. Atunci l-am crezut pe cuvant. Astazi mi-e sila de individ, un penibil executant, cu ochii larg inchisi pe post de carne de tun. Liviu Pop, intoarce-te la proiectele tale europene, incaseaza banii nemeritati in continuare si mergi inapoi in Ardealul tau drag cu promisiunea ca nu o sa ocupi vreodata un loc esential in administratie de unde sa sustii  ca ma reprezinti pe mine, Virgil Burlă.

Cat despre Ponta….devine pe zi ce trece, tot mai idiot. Palaria lui in relatia cu functia de prin ministru se dovedeste a fi un adevarat sombrero.

P.S. Excelenta analiza lui Tapalaga despre anarhie si abuz de putere

Lasă un răspuns

