Urasc magii siliconati

Posted: 28 Iulie 2012 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , ,

Fata aia care te amageste ca iti da cu tzatza pe la nas daca te lasi de fumat, mare iubitoare de milionari, Monte Carlo, Dan Iosifi si Elani ma invata ca votul de maine ma face mai bun si mai responsabil. Vedeta postului fostului sot isi permite sa adauge din putul gandirii sale pro-funde ca votul de duminica este o prioritate pentru orice roman.

Daca am ajuns sa tin cont de sfatul  Mihaelei Radulescu atunci cand stiu ca nu trebuie sa ma duc la vot inseamna ca mi-am pierdut mintile. Parafrazand o alta vedeta fara par, de data asta, nu mi-am pierdut mintile, asa ca o sa ma rezum sa numar. Dupa, urmeaza Iadul. La Monte Carlo va fi soare, nu-i asa, draga Mihaela?

Lasă un răspuns

