Presiuni nevazute pe Justitie

Posted: 21 mai 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Premierul Victor Ponta declară că nu regretă că Gigi Becali, condamnat la închisoare, a candidat pe listele USL la alegeri şi afirmă că simpatia exprimată pentru acesta înainte de pronunţarea sentinţei a fost o opinie personală, convins că judecătorii nu se uită la TV pentru a afla simpatiile sale.
„Simpatia mea nu are nicio legătură cu justiţia. Mi-am exprimat o opinie personală, dacă am supărat pe cineva, îmi pare rău, iar despre sentinţe nu am voie să vorbesc”.

Sa fim bine intelesi, lui Ponta nu-i pare rau ca a facut respectiva declaratie si a stiut prea bine ce vorbeste. La fel s-a intamplat cu cealalta fraza celebra, pronuntata, nevinovat, la investirea procurorilor sefi, cu indicatia clara de SUP pentru Liviu Dragnea. „”Cred că rolul Parchetului este de a-i sancţiona pe cei vinovaţi şi de a nu se întoarce în trecut. Nu vreau să mai văd scene din anii ’50, cu procurori veniţi din vacanţă să acheteze oameni de la ţară”.

Atata timp cat „procurorul” Ponta face asemenea declaratii fara a fi taxat de Opozitie sau de magistrati independenta justitiei este o himera. In opinia aceluiasi procuror ajuns prim ministru, ce ar trebui sa pateasca un taran care a votat de 8 ori la ultimele alegeri? Ar trebui cumva premiat ?

Laura Kovesi are de dat un test important in saptamanile urmatoare. Daca dosarul lui Dragnea a junge in instanta sistemul mai are o speranta. De nu, SOS!

 

Lasă un comentariu