Furtul tablourilor din Rotterdam. De ce colectionarul Dinescu nu este judecat pentru tainuire?

Posted: 16 Iulie 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , , , ,

Declarație inc. Condrat Petre : ”….. În zilele următoare, am luat legătura cu o cunoştinţă pe nume DINESCU CONSTANTIN care este colecţionar de obiecte de artă, având şi un magazin unde vinde antichităţi, căruia i-am spus că vreau să-i arăt ceva şi m-a invitat la biroul lui situat în Bucureşti, în zona hotelului Marriott. Aici i-am arătat biletele pe care aveam înscrise cele două  nume de pictori,…….”( pag. 38 – VOL.III)

Martorul Dinescu Constantin, unic asociat la SC „DIAMANT” S.R.L. cu sediul în Bucureşti, b-dul Bălcescu nr.25, sector 1, cu obiect de activitate comercializarea de obiecte de artă şi antichităţi, magazin autorizat de Ministerul Culturii şi Patrimoniului Naţional, i-a spus că este curios să vadă tablourile și că așteaptă să fie contactat.

În acest timp martorul Dinescu Constantin a luat legătura cu martorul Dragu Mariana, conservator muzeograf pentru arta europeană şi decorativă în cadrul Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional – Muzeul de Artă al României căreia i-a comunicat că dorește să participe la vizionarea unor tablouri ce îi sunt oferite spre cumpărare.

Declarație inc. Darie Eugen : ”….. DOGARU RADU m-a chemat într-o dimineaţă rugându-mă să mă duc până la BUCUREŞTI dându-mi o pungă de plastic cu ceva în ea cu un număr de telefon ce îl folosea CONDRAT PETRE trimiţându-mă să mă întâlnesc cu el. …. Cu CONDRAT PETRE m-am întâlnit lângă un restaurant MC Donals pe bulevardul dinspre autostradă. M-am întâlnit cu el i-am dat punga de la RADU DOGARU iar el m-a întrebat dacă vreau să merg cu el şi eu am zis că da vreau să merg. …….. acesta m-a dus într-o zonă pe care nu ştiu să o menţionez la un apartament situat la etajul 1 al unui bloc cu uşa pe partea dreaptă pe casa scării. …”( pag. 86 –  VOL. I)

În apartament se afla martorul Dinescu Constantin care, după scurt timp a sunat pe martorul Dragu Mariana, spunându-i că ”au sosit tablourile”.

Declarație mart. Dinescu Constantin:”…. Pentru vizionare, am sunat pe expertul cu care colaborez în mod legal, d-na  MARIANA DRAGU……”( pag. 108 – VOL. III)

După ce a sosit expertul , inc. Condrat Petre a scos din punga de plastic cele două tablouri pe care le-a arătat martorului Dragu Mariana.

 

 

Lasă un răspuns

