”Echipa” Romtelecom loveste napraznic. In timpul meu

Posted: 24 Septembrie 2013 in Uncategorized
Etichete:, , , , ,

Aseara am constatat ca nu am internet si telefon fix acasa. Regulamentar, sesizez defectiunea si un nene de la call-center ma arvuneste pentru a doua zi, intre 10 si 12, obligatoriu in casa. ”Echipa Romtelecom vine si rezolva problema.  Evident, o sa va contacteze in timp util”, ma asigura, martial, telefonistul. A doua zi ma pregatesc, febril. La 11.40 imi iau inima in dinti si sun din nou, de data asta la deranjamente telefon. Aveam asa un sentiment de vinovatie ca nu este totusi 12.00 si exista posibilitatea ca ”echipa” sa fie  pe drum iar eu ma grabesc ca proasta la…Temerile mele au fost spulberate trei minute mai tarziu. ”Într-adevar, este inregistrata o sesizare din partea dumneavoastra. Intre timp am constatat ca este vorba de o defectiune de amploare care afecetaza toata strada dumneavoastra. Echipa noastra lucreaza pentru remedierea defectiunii. – Bun, si cand se va intampla asta? – Cat de curand posibil! – In regula, de ce nu am fost anuntat de echipa dv. ca nu o sa mai vina si am stat pironit in casa cel putin doua ore?  – Imi cer scuze in numele lor”. Asta cu scuzele in numele lor m-a razbunat inzecit.

Ultima defectiune de amploare a Romtelecom pe strada mea m-a lasat 2 luni fara telefon fix. Ma suna prietenii din strainatate si-mi reproseaza ca sunt cu nasul pe sus din moment ce nu mai raspund cu lunile. Dar nu, nu-s cu nasul pe sus, sunt numai un prost abonat la Romtelecom.

Lasă un răspuns

