Inca o tradare…

Posted: 21 Noiembrie 2014 in Uncategorized
Etichete:, , , ,
„Îmi amintesc cum am început să te scriu. Parcă îmi pierdusem minţile, parcă mă loviseră frigurile. Numai la tine mă gândeam. Să te scriu. Şi cât m-ai chinuit! Cu altele a fost altfel. Cu tine a fost un timp dureros. Mă durea trupul când mă ridicam de la masa de scris. Nu capul, nu mintea, nu sufletul, ci tot corpul, de parcă aş fi făcut o cură de citostatice, tremura carnea pe mine, nemernico! Cât m-ai chinuit! Ai rup din carnea mea şi din viaţa mea”    Tradarea-      de Petru Barbu.

Lasă un răspuns

