viorel tudoarcheIn ultima vreme, tot mai multi inculpati, unii chiar condamnati in prima instanta, simtind probabil sfarsitul aventurii judiciare si racoarea celulelor, incep sa ma ameninte. A dat tonul un anume Viorel Tudorache, nepot al lui George Becali si mare dezvoltator imobiliar prin Ilfov. Intr-o zi ma suna si, plin de spume, ma ameninta sa sterg un articol scris in urma cu cateva luni despre el , articol in care-l faceam expert in tepe imobiliare. Intre timp am redactat cateva sute de articole, deci a trebuit sa fac un efort urias de gandire sa-mi amintesc de potentul dezvoltator imobiliar Tudorache si problemele sale cu legea. Doleanta lui era, in esenta, sa nu mai zic ca e tepar si ca a fost trimis in judecata pentru evaziune fiscal si spalare de bani, nicidecum pentru complicitate la inselaciune. Sesizati nuanta? Finete, frate! Onoare de condamnat, parol!

In incercarea mea de afla cine-i personajul nemultumit de spusele mele si care ma ameninta cu procese si imi pune intrebari cu termen de raspuns potrivit carora am avut ca sursa un comunicat al Parchetului sau decizia instantei, am decis sa ma aplec mai serios asupra problemei. Asa ca am cautat pe Google, tepar, Viorel Virgil Tudorache, evz si gasesc un articol semnat de mine in care explicam, potrivit unui comunicat al Parchetului ce a facut minunatul de Tudorache. Aveam sa aflu ca intr-un final, dupa ce a picat detectorul de minciuni si a adus martori apropiati, instanta suprema l-a condamnat la 6 luni cu suspendare dupa ce s-a impacat cu cel care l-a reclamat. Pe fond, la Curtea de Apel, geniul nostru a primit 5 ani inchisoare cu executare.

Al doilea personaj

gruia stoicaEste Gruia Stoica. Milionar si om de afceri de succes, mai ales in relatia cu statul. Dumnealui transporta orice pe calea ferata si are o condamnare de 4 ani pe fond, pedeapsa data de Curtea de Apel Ploiesti dupa ce a stat (nepermis de mult in arest la domiciliu din punctul meu de vedere ). Cert este faptul ca si domnia asa este nemultumit de relatarile mele din sala de judecata. Nu fac publice scrisorile dintre noi din politete. Daca insista, le pun pe blog. Cert este ca domnia sa se hotaraste mai greu si nu reuseste de fiecare dat asa faca distinctia clara dintre amenintarea unui director de companie de stat si revolta unui om de afaceri care tocmai a pierdut un contract de cateva zeci de milioane de euro.

Al treilea personaj. Si cel mai penibil

ovidiu-isailaPolitician de meserie, are si un nume: Marius Ovidiu Isaila. Traseist politic de mare clasa, senatorul PSD Isaila m-a sunat astazi, cu numar ascuns, in timp ce eram in sala de judecat la procesul sefului sau de partid, Liviu Dragnea. Se prezinta si incepe sa vorbeasca sacadat, agitat si ‘la intimidare’. Ma felicita pentru articolul publicat, dar sustine ca nu intelege de ce l-am ales pe el, era nelamurit de ce am tratat acest subict si ca vrea un drept la replica. (Drept la replica voia si Gruia de mai sus, dar intre timp s-a linistit). I-am explicat frumos ca o sa analizez impreuna cu sefii directi dreptul sau la replica si, daca este pertinent, o sa-l propunem spre publicare. A luat foc. Ca eu habar nu am ce am scris, ca am publicat la comanda si ca am scris numai prostii. In  aceeasi tema, ma anunta ca ma inregistreaza. I-am explicat ca nu am nimic impotriva si ca este un penibil. In primul rand, m-am aratat revoltat ca un senator inculpat, imi rapeste din timpul servicului si ca ma tine la telefon pe probleme irelevante.

In al doilea rand, i-am explicat politicianului ca eu, spre deosebire de el muncesc si ca, intamplator, relatez despre procesul de coruptie al sefului sau direct pe linie de partid, Liviu Dragnea.

I-am mai explicat stimabilului senator inculpat ca dreptul sau la replica nu va fi publicat in termen de 10 zile asa cum a cerut el imperativ si i-am mai cerut ca pe viitor sa-si masoare cuvintele dupa ce, in relatare mi-a spus ca acest articol al meu va avea repercursiuni extrem de grave asupra mea.

Invatata sa dea termene, guralivul politician uita ca este alesul poporului. I-am si transmis ca ar trebui sa fie un umil ales al poporului si nu uite ca este in slujba lui. Mi-a raspuns ca l-am persiflat.

Pentru Isaila, a promova binele si intersul public se confunda cu persiflarea. Abia astept urmatorul termen de judecata al politicianului. In sala, zmeii de care va povestesc aici se trasnforma in carpe urat mirositoare. Se smiorcaie, inventeaza povesti prost scrise si se preling pe podea.

Altfel spus, Isaila asta este un trist. Un politician rasfatat care-si dezbraca interlocutorii prin toalete de frica interceptarilor DNA.

Isaila este personajul politic de care tara Romania trebuie sa-l trimita la gropa de gunoi a istoriei.

Marius Ovidiu Isalia. Daca ai intr-adevar o amanta (am mari dubii aici), ii plang de mila. Esti un …nimeni.

Lasă un răspuns

